مزرعه مارها بانکوک
نوشته شده توسط : badsa

مزرعه مارها بانکوک

احتمالا انتظار نداشته‌اید در شهر بانکوک چنین مجموعه‌ بزرگی از مارها را در این بخش از شهر ببینید چرا که معمولا این مراکز را بیرون از شهر نگهداری می‌کنند.این مزرعه بخشی از موسسه صلیب سرخ تایلند است و نزدیک به بیمارستان و دانشگاه Chulalongkorn در تقاطع جاده‌های رامای چهارم و Henry Dunant در مرکز شهر قرار دارد.مزرعه مارها و موسسه یادبود ملکه ساواپا، مجموعه ای علمی برای تولید پادزهر برای قربانیان مارگزیدگی در سرتاسر جهان می باشد.

 

ورودیه مزرعه مارهای بانکوک 

ورودیه مزرعه مارها

 

امنیت مزرعه مارها بانکوک

این مزرعه نمایشگاهی بزرگ میباشد، که برای امنیت بیشتر بازدید کننده گان به خوبی حفظ و نگهداری میشود و محفظه هایی از جنس شیشه دارد که در مسیرهای خاصی چیده شده‌اند.بر روی هر کدام از این محفظه‌ها توضیحاتی در مورد جانور داخل آن داده‌ شده است. مجموعه جذابی است و حتی با در نظر گرفتن این که مجموعه از هر جای دیگری بزرگتر است اما جذابیت آن در مارهای خاص آن خلاصه میشود. مارهای سمی از جمله کبری، افعی، افعی سبز، افعی پاپ از جمله مارهای معروف دنیا هستند که در این مزرعه وجود دارند.

 

تصویری از مار در مزرعه مارهای بانکوک 

تصویری از مار در مزرعه مارهای بانکوک

نمایش در مزرعه مارها بانکوک

ساعت ۲٫۳۰ در روزهای میان هفته و ساعت ۱۱ در آخر هفته‌ها زمان نمایش است.از گردشگران تور تایلند دعوت می‌شود تا در محل نمایش کوچکی که در یک طرف باغ وحش قرار دارد بنشینند و کارکنان موسسه را که مارها را در دستشان گرفته‌اند تماشا کنند.در این نمایش شما با خصوصیات و دنیای مارها به طور کلی آشنا خواهید شد.نکات کلیدی به انگلیسی روان توضیح داده می‌شوند و آن چیزی که شما را تحت تاثیر خواهد داد اطلاعات واقعی و البته احترامی است که به این موجودات گذاشته می‌شود. شما می‌توانید شوق را در حالتی که دکتر،عادات زندگی یک مار خاص را توضیح می‌دهد ببینید.

 

مار کبرا در مزرعه مارها بانکوک 

مار کبرا در مزرعه مارهای

در این جا مارها با دقت جابه‌جا می‌شوند و به آن‌ها آزاری نمی‌رسد، چیزی که در نمایش‌های محلی به وفور دیده می‌شود. جذاب‌ترین مارهای کبرا هستند که همیشه بلند می‌شوند و آن حالت معروف تدافعی را به خود می‌گیرند. اندازه و شکل شاه کبری همیشه باعث به وجود آمدن ترس در تن بازدید کنندگان میشود.

ساعت بازدید از مزرعه مارها بانکوک

برای دیدن مزرعه مارها می‌توانید هرروز از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۴بعد از ظهر و در روزهای تعطیل از ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ ظهر به این مجموعه شگفت انگیز بیایید.
هزینه ورود برای بزرگسالان و کودکان ۶۵۰ بات می باشد.

منبع : مزرعه مارها بانکوک





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: